fbpx

In juni 2018 schreef ik mij in bij de Kamer van Koophandel. Ik woonde nog in Zeeland en zette mijn handtekening in Middelburg waarmee ‘mijn’ COMMAR Reclame officieel werd. In die twee jaar werkte ik aan veel verschillende projecten, voor veel verschillende klanten. Ruim een maand geleden, een kleine twee jaar nadat ik COMMAR Reclame had ingeschreven bij de KvK, vergezelt Jeroen mij binnen COMMAR. Hoe bevalt me tot zover?

De ontwikkeling van COMMAR Reclame lijkt erdoor in een sneltrein te zijn gekomen. Niet dat COMMAR in de afgelopen twee jaar geen ontwikkeling heeft doorgemaakt. Zeker niet. Ik mag dankbaar zijn voor het aantal klanten die ik in de achterliggende twee jaar heb mogen bedienen. In die periode is er een enorm mooi fundament gekomen waardoor we nu in staat zijn te doen wat we doen.

Dynamiek

Mogelijk ben ik na deze eerste maand nóg enthousiaster over COMMAR, over onze klanten en projecten, onze aanpak en kennis, en over ons vakgebied. Maar vooral ook over de samenwerking met Jeroen. Waarom? Lastig te duiden, maar onze samenwerking heeft een bijzondere dynamiek. Als het over werk gaat is er met Jeroen een bepaalde klik die ik met weinig andere personen ervaar. Het brengt ons beide een enorme energie en enthousiasme. Het geeft een buitengewone dynamiek in onze projecten. En leergierig als we zijn, leren we heel veel van elkaar. Als Jeroen mij weer vertelt over toepassingen van marketingprincipes in online advertising stijgt ons gespreksvolume gegarandeerd naar het niveau van gematigd schreeuwen. Puur omdat we het zó vet vinden waar we mee bezig zijn. Buitenom werk zijn we twee heel verschillende types, als het bijvoorbeeld gaat om hobby’s, muziek en politieke voorkeur. Misschien juist daarom dat we elkaar binnen COMMAR goed aanvullen.

Specialist in online

Met Jeroen is er niet alleen een prettige samenwerkingspartner gekomen, maar ook specialist waarmee we de klanten van COMMAR Reclame nog meer kunnen bieden. Een specialist op het gebieden van online adverteren. Hij weet als geen ander de weg in de ingewikkelde dashboards van Google Ads en schudt de wervende teksten met jaloersmakend gemak uit z’n mouw. Kennis kun je voor je houden, maar Jeroen is sturende kracht om onze kennis te delen met wie er maar van profiteren wilt. Omdat we geloven dat we daarmee duurzame relaties opbouwen.

Stappen gezet

Een partner betrekken bij je business is een grote stap. Daarom ben ik niet over één nacht ijs gegaan. Ik heb er lange tijd over gedacht. Maar gelukkig is onze samenwerking niet nieuw. We hebben samen al aan diverse projecten gewerkt. En ik kende Jeroen goed als oud-studiegenoot. Een weloverwogen keuze. Na deze eerste maand kan ik niet anders dan blij zijn met die keuze. Ik zie namelijk dat onze dynamiek werkt. Afgelopen maand mochten we een recordaantal nieuwe klanten verwelkomen. In een maand tijd hebben we zes nieuwe websiteprojecten mogen noteren. Dat schept vertrouwen voor de toekomst! Ik zie er enorm naar uit om met elkaar nog meer bedrijven verder te helpen met onze kwaliteiten.

Onze overtuiging.

Samen zijn we ervan overtuigd dat we ondernemers in het midden- en kleinbedrijf kunnen stimuleren hun business nóg meer succesvol te maken door de inzet van een diverse marketingmix. Waarbij voor ons de nadruk ligt op online advertising en een converterende website. Dat doen we door op de muziek vooruit te lopen en klanten te inspireren met de mogelijkheden van doeltreffende (online) marketing.

Ook eens ervaren dat mijn COMMAR-partner écht zo’n aardige kerel is? Profiteren van zijn kennis? Bel ‘m eens op: 06 398 979 41.

Laat een bericht achter, of stel een vraag: