2

Websites voor dit project

Branding en twee websites voor Aanvragen Energielabel.

Weten wij dan weer. Vanaf 1 januari 2021 is het verplicht als huisverkoper om een geldig energielabel beschikbaar te hebben. Gelukkig weten we ook hoe we zo’n energielabel moeten aanvragen. Want voor dit project zijn we de materie ingedoken van energielabels voor particuliere woningen.

Opdrachtgever van dit project is Homekeur B.V. uit Ridderkerk. Homekeur is met een netwerk van meer dan 300 inspecteurs door heel Nederland een grote speler voor (aankoop)keuringen van huizen. Vanuit een andere entiteit gaan zij zich richten op het leveren van energielabels voor woningen. COMMAR mocht de branding (logo- en huisstijl) verzorgen en twee websites opleveren.

Één website voor de consumentenmarkt. Gericht op informatievoorziening over het energielabel en natuurlijk op conversie. Via een overzichtelijk formulier, bestaand uit drie stappen, kan de bezoeker zijn gegevens achterlaten een datum van voorkeur voor de opname doorgeven. Daarnaast een website voor de zakelijke markt. Via deze website kunnen bedrijven, actief in de woningbranche, een iFrame downloaden en plaatsen op hun website. Per lead die wordt aangebracht via het iFrame, ontvangt met een vergoeding.

De komende periode werken we via online marketing aan een prominente zichtbaarheid.

Bekijk de consumentenwebsite via deze link.
Bekijk de zakelijke website via deze link.

Ingezette expertises:
Branding, websites.