Friethuis Vrouwenpolder &
Eetcafe de Lamme Goedzak

BRANDING, DESIGN

Samenvatting van dit project:

Al sinds haar 10e levensjaar droomde Suzanne van der Sluijs uit Vrouwenpolder over haar eigen horeca-onderneming. Haar droom kwam dit jaar in vervulling dankzij een grote kans in haar geboorteplaats. In hetzelfde Vrouwenpolder opende ze op 13 februari de deuren van haar Eetcafé & Bar “De Lamme Goedzak”. Een paar dagen later voegde ze daar een unieke bourgondische afhaal aan toe.. “Friethuis Vrouwenpolder”. COMMAR werd benadert voor haar marktbenadering met een unieke stijl en haar eigen logo’s.

100

Heerlijke gerechten én biertjes

2

Logo's die perfect passen in de door ons ontworpen huisstijl

1

Ondernemer met een enorme passie en inzet!

Wat een heerlijk bourgondisch concept

De droom van Suzanne kunnen wij alleen maar loven. Met een geweldig concept in gedachte kwam zij eind 2019 met haar vraag bij COMMAR. Of wij haar op een laagdrempelige manier kunnen helpen met de ontwerp van haar logo en een nieuwe frisse huisstijl. Het zou gaan om een grote stap waar ze ontzettend veel zin in heeft.

Zowel voor Eetcafé de Lamme Goedzak én Friethuis Vrouwenpolder gingen wij aan de slag met een complimenterend concept voor beide horeca-gelegenheden. Kernwaarden? Lekker ambachtelijk, bourgondisch, mannelijk en rauw, vers, maar ook met het gezellige van een bruincafé.

Het resultaat? Een frisse start van Suzanne’s onderneming begin 2020 en een concept wat lekker smaakt. Niet alleen zijn de gerechten van Suzanne uitstekend, de ambiance kun je stiekem al een beetje voorproeven in de nieuwe look.

Wij willen graag Suzanne bedanken voor deze kans om ons uit te sloven met een dubbel-concept en natuurlijk het vorm geven aan een smakelijke verassing die men staat de wachten bij haar onderneming.

Krijg jij al trek in een ambachtelijk frietje of ben je benieuwd naar de menukaart? Bekijk dan eens haar eigen website via deze link.

Ingezette service:
Branding